Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Πάολο Κοέλο - Αποσπάσματα από το βιβλίο: "Στις όχθες του ποταμού Πιέδρα κάθισα κι έκλαψα"


Μείναμε έτσι, με τα χέρια ενωμένα, για μερικά λεπτά. Διάβαζα μέσα στα μάτια του τους αρχέγονους φόβους που η πραγματική αγάπη επιβάλλει σαν ανυπέρβλητα εμπόδια. Διάβασα την άρνηση της προηγούμενης νύχτας, το μακρύ διάστημα που είχαμε ζήσει χωριστά ο ένας από τον άλλο, τα χρόνια στο μοναστήρι, σε αναζήτηση ενός κόσμου όπου δε συνέβαιναν τέτοια πράγματα. Διάβαζα στα μάτια του τις χιλιάδες φορές που είχε φανταστεί τούτη τη στιγμή, το διάκοσμο που είχε στήσει γύρω μας, το χτένισμα που θα είχα, το χρώμα των ρούχων μου. Ήθελα να πω ναι, πως θα ήταν καλόδεχτος, πως η καρδιά μου είχε κερδίσει τη μάχη. Ήθελα να του πω πόσο τον αγαπούσα, πόσο τον ποθούσα τούτη τη στιγμή. Αλλά έμεινα βουβή. Παρακολουθούσα, σαν μέσα σε όνειρο, την εσωτερική του πάλη. Είδα ότι είχε απέναντί του την άρνησή μου, το φόβο μη με χάσει, τα σκληρά λόγια που είχε ακούσει σε ανάλογες περιπτώσεις -γιατί όλοι περνάμε τέτοιες στιγμές και συσσωρεύουμε ουλές. Τα μάτια του άρχισαν να λάμπουν. Ήξερε πως γκρέμιζε όλους του τους φραγμούς...

******************
Στις όχθες του ποταμού Πιέδρα κάθισα κι έκλαψα. Οι αναμνήσεις αυτής της νύχτας είναι αόριστες και συγκεχυμένες. Ξέρω μόνο πως έφτασα κοντά στο θάνατο, αλλά δεν θυμάμαι πως είναι το πρόσωπο του... ούτε που με οδηγούσε.
θα ήθελα να το θυμάμαι για να μπορώ να τον διώξω κι απο την καρδιά μου, αλλά δεν τα κάταφέρνω. Μου φαίνονταν όλα σαν όνειρο ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: